۹ مرداد ۱۳۹۱، ۹:۱۴

دهقان:

24طرح زنبورداری در دشتستان تصویب شد

24طرح زنبورداری در دشتستان تصویب شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان گفت: 24 طرح زنبورداری با اعتبار چهار میلیارد و 800 میلیون ریال در دشتستان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش دهقان یکشنبه‌شب در نشست مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای توان و پتانسیل بالایی در عرصه‌های کشاورزی است که مدیران و مسئولان باید با شناسایی این توان و ظرفیت‌ها زمینه توسعه شهرستان را فراهم سازند.

وی توسعه اشتغال پایدار، سطح تولیدات و تامین مواد غذایی مردم را از اهداف مدیران دولتی عنوان کرد و اضافه کرد: شهرستان از زمین‌های کشاورزی خوب و حاصلخیزی برخوردار است که باید بهترین بهره را از آنها ببریم.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از تصویب 24 طرح زنبورداری با اعتبار چهار میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد و افزود: 50 طرح توسعه کشاورزی با اعتبار بالغ بر 19 میلیارد و 160 میلیون ریال در شهرستان دشتستان تصویب شده است.

وی از تصویب پنج طرح خرید تراکتور و و هفت مورد احداث سردخانه در شهرستان دشتستان خبر داد و عنوان کرد: خرید تجهیزات و ماشین‌آلات کشاورزی به منظور توسعه زیرساختهای کشاورزی شهرستان از مهمترین اولویت‌های کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان دشتستان است.   

دهقان همچنین از تصویب  شش طرح احداث و اصلاح باغ‌ها، پنج مورد خرید گاو شیری و سه طرح کشت گیاهان دارویی در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان دشتستان خبر داد و گفت: این طرح‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه فضای اشتغال خواهد داشت.

وی به پیشرفت‌های سال‌های اخیر بخش کشاورزی در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و بیان داشت: دولت مبتنی بر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی در تمام ابعاد است که همه باید برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

معاون فرمانداری دشتستان کمک به توسعه اقتصادی کشور و خروج از اقتصاد نفتی را از اهداف دولت عنوان کرد و اظهار داشت: اجرای طرح توسعه کشاورزی که در سال‌های اخیر مورد توجه دولتمردان بوده سبب غنی‌سازی اقتصاد کشور و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار می‌شود.

کد خبر 1661291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha